Období míru až po současnost

    Nastal čas míru. Je modernizována vozba i trať. V pravidelných vlnách se však také opakují úvahy
o zrušení trati. V r.1992 se Netolická dráha objevuje mezi 20 tratěmi určenými
k zastavení provozu (dle Oblastního ředitelství v Plzni byl údajně schodek 2739,2
tisíc Kčs při výkonu 300 tisíc hrtkm/rok 1990). Její osud se probíral i v
parlamentní interpelaci.

    Nejnověji (2010) se dostala na "seznam" státní organizace Správa železniční dopravní
cesty (SŽDC, s.o.) spravující železnice ve vlastnictví státu, kdy je navržena
nikoli na zastavení dorpavy, ale přímo na zrušení - tedy úplnou likvidaci.
Vzhledem k tomu, že svršek trati byl kompletně vyměněn v roce 1987 a budovy v
nedávné době opraveny, je to na pováženou. Údajné roční náklady na provozování
dráhy vykazované SŽDC u regionálních drah navržených ke zrušení tak, jak byly
zveřejněny (stamiliony korun s rozptylem stamilionu), lze pak označit za
vylhané a neobjektivní.

    Dne 27.2.2011 byla trať po 115 letech pro osobní dopravu uzavřena. Její osud je nejistý i do
dalších let.


Zdroj : https://archiv.kvalitne.cz/uvod.htm