Významná data stavby a provozu dráhy 1893 – 1945

 16.1.1893 Povolení kpředběžným pracem

 4.8.1893 Revize trasy a staniční komise

 10.2.1894 Zemský sněm schvaluje garanci

 9.-11.8.1894Politická pochůzka

 8.9.1894 Vydána koncese (č. 203/1894 ř.z.)

 22.1.1895 Zadání stavby J. Kodlovi

 23.3.1895 Začátek stavby

 17.7.1895 Podepsána smlouva o provozu dráhy c.k.rakouskými státními drahami na účet vlastníka

 15.8.1895 Povolen provoz pracovních vlaků

 18.10.1895 Zatěžkávací zkouška mostů

 21.10.1895 Technicko - policejní zkouška

 28.10.1895 Zahájení pravidelného provozu

 15.-17.10.1896 Státní kolaudace staveb

 22.12.1896 Státní kolaudace vozidel a technického zařízení vodáren

 3.4.1900 Ustavena akciová společnost místní dráhy

 1902 Zvýšení max. rychlosti z 25 na 30 km/h

 1905 otevření vlečky do nové briketárny TRIUMPH v Netolicích

 1.1.1922 Název Nákří-Netolice změněn na Nákří

 1.5.1923 Název Nákří změněn na Dívčice

 1.1.1924 Název Libějice u Netolic změněn na Libějovice

 1.4.1924 Zavedena zjednodušená doprava dle D9

 10.12.1927 Zkušební jízda M 120.101

 30.12.1927 Zahájení pravidelného provozu motorovým vozem

 14.2.1928 Otevřena zastávka Malovice

 26.a 27.1.1932 Rychlostní zkoušky ohledně zvýšení rychlosti motorových vozů na 50 km/h

 15.1.1945 Trať uzavřena

 11.7.1945 Obnovení provozu

 Název akciové společnosti zněl "MÍSTNÍ DRÁHA NETOLICKÁ" (něm."NETOLITZER
LOKALBAHN"). Vozidla měla po zahájení provozu vlastnické označení
"Místní dráha Nákří-Netolice - Netolice-Město", "Localbahn
Nákří-Netolitz-Netolitz-Stadt".


Zdroj : https://archiv.kvalitne.cz/uvod.htm