Významná data stavby a provozu dráhy 1893 – 1945
16.1.1893 Povolení kpředběžným pracem
4.8.1893 Revize trasy a staniční komise
10.2.1894 Zemský sněm schvaluje garanci
9.-11.8.1894Politická pochůzka
8.9.1894 Vydána koncese (č. 203/1894 ř.z.)
22.1.1895 Zadání stavby J. Kodlovi
23.3.1895 Začátek stavby
17.7.1895 Podepsána smlouva o provozu dráhy c.k.rakouskými státními drahami na účet vlastníka
15.8.1895 Povolen provoz pracovních vlaků
18.10.1895 Zatěžkávací zkouška mostů
21.10.1895 Technicko - policejní zkouška
28.10.1895 Zahájení pravidelného provozu
15.-17.10.1896 Státní kolaudace staveb
22.12.1896 Státní kolaudace vozidel a technického zařízení vodáren
3.4.1900 Ustavena akciová společnost místní dráhy
1902 Zvýšení max. rychlosti z 25 na 30 km/h
1905 otevření vlečky do nové briketárny TRIUMPH v Netolicích
1.1.1922 Název Nákří-Netolice změněn na Nákří
1.5.1923 Název Nákří změněn na Dívčice
1.1.1924 Název Libějice u Netolic změněn na Libějovice
1.4.1924 Zavedena zjednodušená doprava dle D9
10.12.1927 Zkušební jízda M 120.101
30.12.1927 Zahájení pravidelného provozu motorovým vozem
14.2.1928 Otevřena zastávka Malovice
26.a 27.1.1932 Rychlostní zkoušky ohledně zvýšení rychlosti motorových vozů na 50 km/h
15.1.1945 Trať uzavřena
11.7.1945 Obnovení provozu
Název akciové společnosti zněl "MÍSTNÍ DRÁHA NETOLICKÁ" (něm."NETOLITZER
LOKALBAHN"). Vozidla měla po zahájení provozu vlastnické označení
"Místní dráha Nákří-Netolice - Netolice-Město", "Localbahn
Nákří-Netolitz-Netolitz-Stadt".
Zdroj : https://archiv.kvalitne.cz/uvod.htm