Finance v roce 1899
Trať Vodňany - Týn nad Vltavou v roce 1899:
3 nádraží, 2 zastávky, 1 strážní domek.
Udržování trati stojí ročně 10 391 zl., vloženo kapitálu 960 000 zl., z toho užito na stavbu a zařízení dráhy 707 543 zl., na opatření vozového parku 118 000 zl., na ztrátu kursovní 9 900 zl.
K dispozici má 2 lokomotivy, 6 vozů osobních pro 264 osob, 21 nákladních s nosností 268,5 tuny.
V roce 1899 bylo vypraveno 2 690 vlaků a projeto 46 702 km. Osob bylo dopraveno 31 909 na vzdálenost 697 167 km. Zboží bylo dopraveno 7 874 tun na vzdálenost 177 063 km.
Za dopravené osoby strženo 10 213 zl., za dopravu zboží 10 204 zl, vedlejší příjmy 251 zl.
Přepravené osoby / přepravené zboží: 50,6% / 49,4%
(Tejnka měla nejvyšší podíl přepravených osob - např. JH - N. Bystřice: 24,8% / 75,2%
Votice - Selčany: 30,5% / 69,5%
Nákří - Netolice: 31,1% / 68,9% atd.)
Dopravní příjmy vše - 22 244 zl.
Dopravní příjmy na jeden km trati - 1 056 zl.
Dopravní vydání vše - 25 445 zl.
Dopravní vydání na jeden km trati - 1 268 zl.
Rozdíl mezi dopravním příjmem a dopravním vydáním -212 zl. na jeden km trati
Pro srovnání:
JH - N. Bystřice: -353 zl.
Votice - Selčany: +1084 zl.
Nákří - Netolice: +387 zl., atd.
podle statistiky drah na radě říšské zastoupených za rok 1899 zveřejněné v dobovém tisku.