Finance v roce 1899

Trať Vodňany - Týn nad Vltavou v roce 1899:

3 nádraží, 2 zastávky, 1 strážní domek.

Udržování trati stojí ročně 10 391 zl., vloženo kapitálu 960 000 zl., z toho užito na stavbu a zařízení dráhy 707 543 zl., na opatření vozového parku 118 000 zl., na ztrátu kursovní 9 900 zl.

K dispozici má 2 lokomotivy, 6 vozů osobních pro 264 osob, 21 nákladních s nosností 268,5 tuny.

V roce 1899 bylo vypraveno 2 690 vlaků a projeto 46 702 km. Osob bylo dopraveno 31 909 na vzdálenost 697 167 km. Zboží bylo dopraveno 7 874 tun na vzdálenost 177 063 km.

Za dopravené osoby strženo 10 213 zl., za dopravu zboží 10 204 zl, vedlejší příjmy 251 zl.

 

Přepravené osoby / přepravené zboží: 50,6% / 49,4%

(Tejnka měla nejvyšší podíl přepravených osob - např. JH - N. Bystřice: 24,8% / 75,2%

Votice - Selčany: 30,5% / 69,5%

Nákří - Netolice: 31,1% / 68,9% atd.)

 

Dopravní příjmy vše - 22 244 zl.

Dopravní příjmy na jeden km trati - 1 056 zl.

Dopravní vydání vše - 25 445 zl.

Dopravní vydání na jeden km trati - 1 268 zl.

Rozdíl mezi dopravním příjmem a dopravním vydáním -212 zl. na jeden km trati

Pro srovnání:

JH - N. Bystřice: -353 zl.

Votice - Selčany: +1084 zl.

Nákří - Netolice: +387 zl., atd.

 

podle statistiky drah na radě říšské zastoupených za rok 1899 zveřejněné v dobovém tisku.