Řada 810 na trati
810 012-5 jezdil jen 26.2.2011, pak odešl na předělání na 814
810 111-5 jezdil nahodile, ale poslední dobou dost často
810 174-3 jezdil často v roce 2012 do přibližně konce ledna 2013, poté předán do Tábora a už se tu
neobjevil
810 176-8 dá se říct turnusový stroj pro rok 2013, před modernizací se na Týnce vyskytoval vzácně
810 177-6 výjimečné nasazení
810 178-4 jezdil tu chvíli před předěláním na regínu
810 193-4
810 194-1 s 193-4 a 195-8 tu tvořili od 10.6.2011 do konce GVD tvořili motory pro Týnku, před tím i
potom výjimečně
810 195-8
809 208-2 po zavedení komerčních vlaků v roce 1997 zde jezdil turnusově, do kdy?
810 210-5 výjimečné nasazení
810 226-1 výjimečné nasazení
810 266-2 doplňoval motory 571, 572, 573 do konce Netoličky se tu vyskytoval velmi často, poté
často od 10.6.2011 do konce GVD doplňoval motory 193 ,194 ,195 a poté výjimečně do předělání na 814
810 416-8 výjimečné nasazení, v roce 2012 se objevoval častěji
810 481-2 Vezl poslední vlak před modernizací tratě, poté?
809 534-1 po zavedení komerčních vlaků v oce 1997 zde jezdil turnusově, do kdy?
810 510-8 výjimečné nasazení
810 570-8 výjimečné nasazení, pouze při nedostatku motorů
810 571-0
810 572-8 s 571-0 a 573-6 tvořily základní motory pro Netoličku a Týnku, kdy byly tratě
spojené, od jízdního řádu 2009/2010, do konce Netoličky 26.2.2011
Pak sice od 10.6.2011 byly zas potřeba pro Týnku 2 motory, ale tato trojce se tu už
vyskytovala jen výjimečně.
810 573-6
810 595-5 při nedostatku loko, září/prosinec 2011, červenec 2012, leden/únor 2013, jinak výjimečně
810 620-5 výjimečné nasazení
810 622-1 jezdila po předání z dílen na rameni Netolice-Týn ( asi 3 měsíce nahodile ), po skončení
Netoličky se tu už neukázal
810 633-8 výjimečné nasazení, prosinec 2012/ leden 2013